A blogról

Üdvözöllek a Retrográfon kedves Olvasó!

 

51762283_2315564638476834_8813528377521602560_n.jpgKiss Dániel vagyok, a blog szerkesztője. A Retrográfot 2018 március 27-én hívtam életre azzal a céllal, hogy teret adjon azoknak a dolgoknak, értékeknek, amelyekkel ma már ritkábban találkozunk, és amelyeket élmény újra és újra elővenni és beszélni róla.

Amellett, hogy hiszek abban, hogy a múlt összeköti az embereket, a blog másik célja, hogy a fiatalabb generációknak meséljen a XX. századról. Mint az Y generáció tagja, nekem a rendszerváltozás előtti világ már történelem, amelynek egy részét a padláson pihenő játékok, könyvek, filmes fényképezőgépek, bakelitlemezek, ruhák és fotók őrzik. Gyerekként számomra ezek a tárgyak, emlékdarabok hatalmas kincsek voltak, és ahogy felnőttem, az érdeklődési köreimre, hobbijaimra is nagy hatással lettek – ezeket igyekszem összegezni a Retrográfon.

 

Bár folyamatosan igyekszem témákat keresni és találni, örömmel vennék témaajánlásokat, akár személyes történetek, emlékek formájában is. Amennyiben szeretnéd felvenni velem a kapcsolatot, a retrografblog@gmail.com címen tudsz nekem írni.

Úgy gondolom, hogy a múlt felfedezése, felidézése sokkal érdekesebb, ha az ember nem egyedül teszi ezt. Így létrehoztam Facebook-on a Retrográf nevű csoportot, amelyben Te is megmutathatod, milyen emlékeket, emlékdarabokat őrzöl, illetve plusz tartalmakat is felfedezhetsz a csoportban. A közösséghez ide kattintva tudsz csatlakozni.

 

Kiss Dániel,
a Retrográf szerkesztője

A bejegyzés trackback címe:

https://retrograf.blog.hu/api/trackback/id/tr3614529134

Retrográf

A Retrográf célja, hogy teret adjon azoknak a dolgoknak, értékeknek, amelyekkel napjainkban ritkábban találkozunk, és amelyeket élmény újra és újra elővenni és beszélni róluk - hiszen a múlt összeköt.

Friss topikok

süti beállítások módosítása